Subject: Bussipeatuse tähise paigaldamine Ahja - Võnnu teele nr 18284
From: <[email-masked]>
To: "Transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Wed, 11 Sep 2024 17:29:49 +0300

Tere!

Teile on saadetud Põlva Vallavalitsuse dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument Bussipeatuse tähise paigaldamine Ahja - Võnnu teele nr 18284, mis 
on registreeritud 11.09.2024, numbriga 4-4/24-96-1.

Dokumendile on kehtestatud juurdepääspiirang alates kuni , vastavalt .

Dokument avaneb DigiDoc Client programmi abil, mille saab arvutisse tasuta 
alla laadida Sertifitseerimiskeskuse kodulehelt https://installer.id.ee/

  _____

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud 
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja 
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain confidential and privileged 
information. If you are not the intended recipient, please notify the sender 
immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any copies. Any 
dissemination or use of this information by a person other than the intended 
recipient is unauthorized and may be illegal.

Kontaktinfo
Põlva Vallavalitsus
Kesk 15, 63308 Põlva
Tel 799 9470
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.